Ik ben terecht gekomen bij bryan en corine zo ongeveer 4 jaar geleden via mijn werkgever. En daar ben ik hem dankbaar voor omdat in die periode ik totaal geen idee en overzicht had wat er nou eigenlijk letterlijk uit vloog!!, er kwam genoeg binnen daar lag het niet aan. Na een fijn en rustig en vooral eerlijk gesprek met bryan en corine kwamen we met een plan wat gewoon voor mij het best werkt.. het grootste probleem was eigenlijk overbodig veel boodschappen en de tikkies van de kinders 😂 Makkelijk uit eten gaan etc.. het was niet makkelijk in het begin en ook een soort van schaamte en ongemakkelijkheid waar ook gewoon rustig over gesproken kon worden met de coaches. maar na een paar maanden wisten we niet beter en konden we later in het traject voorzichtig zorgeloos doen wat we wilden.dat was de doelstelling daar ging ik voor het fijne is bijvoorbeeld gewoon het sparren. op momenten waar je anders heel makkelijk een grote uitgave zou doen etc.. en door de ervaringen van de coaches jou toch adviseren..waardoor je uiteindelijk blij bent dat je het toch niet heb gedaan. Voor mij een dikke 10.
Jaap – Mei 2026