Het is geen schande om hulp van een coach in te schakelen
Ik ben terecht gekomen bij bryan en corine zo ongeveer 4 jaar geleden via mijn werkgever. En daar ben ik hem dankbaar voor omdat in die periode ik totaal geen idee en overzicht had wat er nou eigenlijk letterlijk uit vloog!!, er kwam genoeg binnen daar lag het niet aan. Na een fijn en rustig en vooral eerlijk gesprek met bryan en corine kwamen we met een plan wat gewoon voor mij het best werkt.. het grootste probleem was eigenlijk overbodig veel boodschappen en de tikkies van de kinders 😂 Makkelijk uit eten gaan etc.. het was niet makkelijk in het begin en ook een soort van schaamte en ongemakkelijkheid waar ook gewoon rustig over gesproken kon worden met de coaches. maar na een paar maanden wisten we niet beter en konden we later in het traject voorzichtig zorgeloos doen wat we wilden.dat was de doelstelling daar ging ik voor het fijne is bijvoorbeeld gewoon het sparren. op momenten waar je anders heel makkelijk een grote uitgave zou doen etc.. en door de ervaringen van de coaches jou toch adviseren..waardoor je uiteindelijk blij bent dat je het toch niet heb gedaan. Voor mij een dikke 10.
Jaap – Mei 2026
Financieel en prive rust
Na het lezen van een boek over ADHD, waarin Bryan en Corine werden genoemd, besloot ik contact op te nemen. Tijdens de prettige kennismaking waarin Bryan uitgebreid de tijd nam, voelde ik meteen dat dit mij zou gaan helpen. En dat het de hoogste tijd ook was. Sindsdien ervaar ik, zowel financieel als privé, veel meer rust, structuur en zekerheid. Achteraf gezien had ik dit veel eerder moeten doen.
Ik heb regelmatig contact met Bryan. Hij is altijd begripvol en denkt met me mee, zonder dat het voelt alsof ik gecontroleerd word of ik het ‘niet goed’ doe. Dat maakt een groot verschil. Hij snapt ook hoe de wereld werkt, en dat niet alles direct perfect gaat.
Het heeft me al met al ontzettend veel gebracht. Ik merk zelfs dat ik meer plezier ben gaan krijgen in het omgaan met geld: sparen, werken met verschillende potjes en het vertrouwen dat alles op orde is. Ook geld uitgeven voelt nu veel prettiger, omdat ik weet dat daar bewust ruimte voor is.
Arno – April 2026
Eindelijk inzicht én spaargeld
Een jaar geleden begon ik mijn traject met Bryan. Achteraf gezien had ik dat veel eerder moeten doen: ik gaf structureel meer uit dan er binnenkwam en begreep oprecht niet waar het misging. Nu heb ik overzicht. Ik weet wat er binnenkomt, wat eruit gaat en waarom. En misschien nog belangrijker: ik heb spaargeld opgebouwd!
Eén punt van verbetering zie ik wel. Het volledige financiële beheer is echt ontzorgen, maar er zit weinig tussenruimte in. In mijn geval wilde ik graag wat meer autonomie behouden, zodat ik zelf ook beter leerde met mijn geld om te gaan, in plaats van het volledig uit handen te geven en het dus nooit te leren. Weet wel dat wanneer je hiervoor kiest, het maandelijks een relatief hoog bedrag dat je betaalt en daar zijn geen aanpassingen in mogelijk.
Het zou dus fijn zijn als er na zo’n traject een lichtere vorm mogelijk is. Bijvoorbeeld af en toe kunnen sparren of laten meekijken tegen een gereduceerd uurtarief, zonder vast abonnement. De huidige kosten zijn daarvoor te hoog, zeker als je met budgetteren bezig bent. En dat zou de stap naar zelfstandigheid net wat natuurlijker maken, en daar had ik zeker voor gekozen.
Julia – Maart 2026
Rust en aanbeveling
Ik zit inmiddels al drie jaar bij Corine in beheer en mijn ervaring is ontzettend positief. Lange tijd heb ik me erg geschaamd voor mijn financiële situatie en had ik totaal geen overzicht meer, waardoor ik regelmatig in de problemen kwam met schulden en betalingsachterstanden. Corine heeft altijd zonder oordeel naar mijn verhaal geaccepteerd. Dankzij haar voelde ik me geen moment beschaamd en durfde ik eindelijk open en eerlijk over mijn situatie te praten. Ze denkt niet alleen praktisch mee over mijn financiën, maar geeft ook een duidelijke uitleg, helpt met het maken van haalbare plannen en motiveert mij om vol te houden.
Wat ik extra waardeer, is dat ze echt een luisterd oor biedt en de tijd neemt om alles rustig uit te leggen. Ze is betrokken, betrouwbaar en geeft mij het gevoel dat ik niet alleen voor sta ben. Door haar begeleiding heb ik weer overzicht, meer roest in mijn hoofd en vertrouwen in mijn toekomst. Ik ben haar ontzettend dankbaar en kan haar aan iedereen aanbevelen die hulp nodig met financiën en iemand zoekt die je met respect en begrip ondersteuning.
Nadia – februari 2026
Door de bomen het bos weer gevonden
Kort nadat ik op mezelf ging wonen, had ik overdondert door de financiële verantwoordelijkheden en wat daar allemaal bij kwam kijken. Enigszins verstandigend gezocht ik uiteindelijk contact met Corine & Bryan, die mij na enkele aangename en persoonlijke gesprekken de handvaten hebben gegeven die ik nodig had om mijn (financiële) zaken weer op orde te krijgen. Professioneel, betrokken en zonder (voor)oordelen!
Lars H – januari 2026