Ik heb Corine als helder, snel en doortastend ervaren!
Ik wil niet meer zonder haar! Zij heeft binnen afzienbare tijd mijn grootste struikel(stress-) blok weggenomen en na een jaar ben ‘ik’ op orde! (situatie-afhankelijk natuurlijk!) Als volwassene vind dat ik alles zelf moet kunnen (regelen), toch houd ik mijn budgetcoach aan! Ieder zijn kwaliteit lijkt mij.
M vd Hoeven – mei 2015
Corine bracht ons helderheid in een administratieve warboel
Onze administratie was een puinhoop. We hadden geen enkel overzicht meer in onze situatie omtrent de hypotheek en ons pensioen. Door meerdere banen in het verledenhadden we overal polissen lopen en het was ons niet meer helder. Om nog maar te zwijgen van de enorme berg overtollige paperassen die we in de loop der jaren hadden verzameld. Corine heeft flink geholpen met uitzoeken en het reduceren van een berg tot een heldere overzichtelijke map. Nu weten we weer waar we aan toe zijn en kunnen we opgelucht ademhalen.
C. en E. mei 2015
Met Corine krijg je een goed overzicht van je financiën en RUST!
Financiële ellende… verschrikkelijk. Alles wat er maar financieel mis kon gaan is bij ons mis gegaan, slapeloze nachten, het ene gat met het andere gat dichten, geen overzicht. Ik was het zat!
Na wat zoeken op het internet kwam ik bij Corine terecht en zij is echt onze redding geweest. Supersnel hadden wij overzicht, zagen wij waar het misging en hoe het beter kan.
Wij zijn er nog lang niet en hebben nog een lange weg te gaan maar met Corine gaat het ons zeker lukken! Kortom: Corine is een echte topper en wij zouden niet meer zonder haar willen!
R. – april 2015
Corine kijkt goed naar wat de beste oplossing is
In eerste instantie zie je door de bomen het bos niet meer en weet je ook niet waar je moet beginnen, maar met de hulp van Corine komt er weer een uitweg en zie je zeker waar je beter op moet letten en hoe je je financieen beter kan controleren. Niet leuk in het eerste begin, maar wel nodig. Je wordt vakkundig geholpen en Corine kijkt goed naar wat de beste oplossing is.
Liz – april 2015
Ik leer veel beter om te gaan met mijn geld
Uiteraard is het nooit leuk om in een budgetbeheer te komen, maar de service die ik krijg en hoe alles nu voor me geregeld word ben ik hartstikke tevreden over en eerlijk gezegd leer ik nu ook veel beter met me geld omgaan dus ik ben blij met deze budgetcoach/beheer.
Robs – maart 2015