Soms heeft een mens hulp nodig
Soms heeft een mens hulp nodig. Dit kan zijn op velerlei terrein, zo ook bij de ordening van de betaling van de maandelijkse lasten en de administratieve verwerking daarvan.
Mevrouw Langeveld heeft voor mij, na een aantal gesprekken, een strak systeem ontworpen en opgezet, dat zij beheert en uitvoert. Dit werkt uitstekend.
Door haar werkelijke belangstelling voor haar clienten en haar intelligentie, doorziet en begrijpt Mevrouw Langeveld snel de noden en behoeften van haar client en kan daardoor een op maat gesneden practische oplossing bieden.
Nu de dienstverlening door de ( groot )banken steeds verder achteruit gaat, is er mijns inziens een grote behoefte aan de assistentie van een budgetcoach van haar kaliber. Ik ben haar dankbaar en wens haar een bloeiende practijk toe.
De heer Wijnen – april 2012
Geweldig!
Ik vind Corine een geweldige coach! Zij is empatisch, maar verliest de realiteit daarbij niet uit het oog. Zij biedt veiligheid en betrokkenheid, en kan je op een goede manier op je ´fouten´ wijzen. Hulde
Laura – maart 2012
Duidelijk en overzichtelijk
Mijn vriend en ik wilde graag weten of we wel goed met onze geldzaken om gingen. Wat is de reden waarom je het elke maand net niet red met je inkomen. Budgetcoach heeft het voor ons duidelijk gemaakt op papier waardoor we het nu elke maand zeer oververzichtelijk kunnen bijhouden. Nu kunnen we rustiger (zonder geld zorgen)de maand door komen. Ook al hebben we er misschien wat aan luxe uit moeten gooien toch merk je dat je het ook zonder deze luxe wel red. Geweldig bedrijfje dankzij een gezellig, vriendelijk en oprecht mens. SUPER DUS!!
Ellen de M – maart 2012
Hulp na mijn scheiding
Voor mij kwam alles tegelijk. We gingen uit elkaar dus moesten de scheiding regelen, verhuizing, minder inkomsten en dus financieel ook niet alles meer op een rij. Via een vriend kwam ik bij Corine terrecht. Die zei dat zij ervaring heeft met dit soort dingen. nu is zij twee keer geweest en ik weet precies waar ik aan toe ben. Ik moet het met minder doen maar zie nu toch wel dat ik goed kan uitkomen met het geld wat ik overhou. Dus kan eerlijk gezegd ook weer rustig slapen 
De heer vd Berg Noordwijkerhout – februari 2012
Blij met mijn werkgever
Waar ik al heel lang bang voor was, is een maand of vier geleden gebeurd. Ik had een paar rekeningen niet betaald en toen heeft dit bedrijf loonbeslag laten leggen via mijn werkgever. Ik schaamde me en was ook heel erg blij toen mijn werkgever naar me toe kwam om er over te praten. Hij stelde voor dat ik een budgetcoach traject ging doen en dat zij het zouden betalen. Opgelucht dat ik was!
Corine is drie keer bij mij thuis geweest en toen hebben we alles uitgezocht en op een rijtje gezet. Uiteindelijk viel het best mee. Ga weer met plezier naar mijn werk en ben niet meer elke keer ziek omdat ik in de stress zit over mijn schulden. Ben mijn werkgever heel erg dankbaar.
Geschreven door: De heer R. B. – februari 2012